Thursday, June 23, 2011

har dil jo pyar karega~!

semalam mase gua take nap after maghrib, gua mimpi masuk ke dunia 60-an.serius hitam putih punyer gambar beb.mimpi biase je.cume back to 60's la keadaan die.siap ade nyanyian lagu A Ramlie-kenangan mengusik jiwa.

tibe tibe gua terjage.baem ajak makan dinner.celik mata je, gua pelik, apsal lagu A Ramlie tadi masih berkumandang.kelihatan roommate gua sedang online fesbuk.rupanya mat pudin pasang lagu 60's!!! haram jadah masuk dalam mimpi gua.......

seakan gua nak tukar dinner gua daripada makan nasik kepada makan mat pudin.

pagi ni pulak, after subuh prayer, gua gagahkan diri untuk abeskan review subject pathology under topik cardiac and disease of the alimentary canal.cukop 3jam, gua sambung tido.tapi kali ni mimpi biase jela.cume yang uniknye, 3 saat sebelom gua bangon dari tidur untuk solat zohor, termasuk dalam keinginan gua untuk dengar lagu hindustan, Har Dil Jo Pyar Karega.

2-3 hari ni berlaku macam macam perkara yang tibe tibe datang tak tentu pasal. all of sudden, datang job yang perlu gua selesaikan.tanpa perancangan.perlu siap, segera. gerak kerja tamrin, short note on pathology subjects, meeting persatuan as a penasihat and bermacam lagi.

ya Allah, moga ini latihan menjadi comrad di medan jihad.

moga gua tidak cepat mengeluh.

dan moga lagu Har Dil Jo Pyar Karega menjadi teman dikala gua resah. tiada rugi berjiwang dengan diri sendiri.kasi haoliang punya!




No comments:

Post a Comment