Thursday, April 7, 2011

nangka busuk

setelah masuk kali ke empat gua eksiden motor, maka gua dapat satu konklusi.

gua kene mula kumpul duit beli kereta!



tapi macam mane kalau 24/7 mesti nak kena nasik je? x dapat jep....

alkisahnye, hari gua eksiden tu, pelbagai insan berdaulat gua tak hormat. selalu gua bonceng motor dengan Jali Jaguh, tapi hari tu gua maen cabut je.x bagitau die pon gua nak angkat fahmi.sampai je di rumah fahmi, kelihatan mattek dan fuad sedang bertungkus lumus pakai baju untuk ke kelas. nampak kemas sikit.

gua: tak keje ke arini fuad?

fuad: aih, kutuk nampak.....

gua: hahahahaha

(nota kaki: hari sebelom tu, fuad pegi kuliah pakai baju cap pam minyak ESSO tempat abg die keje)

maka, itu melanggar daulat fuad bukan? ;p

setelah gua, fuad, mattek dan fahmi siap siap panaskan mesin kuda, kami pon memacu terus ke kuliah. fuad dengan mattek, gua dengan fahmi yang tinggi saing saing NBA player.

fuad laju terus kedepan, gua pulak slow sket.maklumlah bawak orang berat.sampai ke satu simpang, dalam 20-30km/h gitu, motor gua tiba tiba disapa kereta lama kepunyaan sepasang suami isteri arab. gua nak terus, mereka kekanan.

tergolek!

gua: fiin isyarah ya ammu!!!!!! (mane signal bai?!)

bai: ana iftahhu! (gua ade bukak la!)

dan dan lepas bai arab tu cakap, bini die terus tolak lampu isyarat.baru nak bukak!!!!!

alahai bodohnye!!!

dah la gua tergolek macam nangke busuk, aleh aleh bai tu nak bagi 10genih(rm5) je. butoh hang!

rata rata aksi gua eksiden macam tu r.1st eksiden tergolek langgar batu.2nd time langgar anjing.3rd time cium bumper kereta.cuba survey budak budak medik azhar, sape yang ade "parut" kat hati bekas eksiden?

gua JOHAN beb! rare gitu......

tahun 2011 ni banyak malang berlaku.motor anas alwi ilang bateri kene curik dengan arab. mun masih tak berjaya dalam program bina badan nya, pakngah tukar motor atas sebab keselamatan, dan yang paling rare sekali, wan perlis kene Chicken Pork.aik, babi ke ayam?

lecture antimicrobial and antibiotic drugs tadi diajar oleh prof. dr. hassan elbotky, seorang pakar bius terbaek di mesir.

hardy: slow gile lah die ajar......

gua: patut pon die jadi pakar bius....hehe.

akibat nye, hardy ade buat sketch sikit untuk memenuhkan mase lapang semase lecture.hasilnye?


mase depan pakngah bersama motor Platina nye diramal diatas kertas....


hasil program bina badan Mun


tak lupe juga kepada wan perlis......



saya wan
saya kena campak
saya suka bubur
walaupon saket saya still timbang bola

best kan berkawan dengan bakal bakal doktor yang sengal? ;p



1 comment:

  1. klakar pun ye.. kesian pun ada.. haha.. xpela. laen kali kena lebih berhati2 ye... :)

    ReplyDelete